Automotive Configurator as a Digital Platform for Product Customization
Abstrakt
W artykule skoncentrowano się na cechach sprzedaży produktów i usług online w branży motoryzacyjnej. Badanie rzuca światło na dostosowanie produktu i efekt tego dla klientów. Zanalizowano nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej, takie jak konfigurator online, filmy o produktach online, samouczki dla klientów i chatboty online, zapewniające możliwość stworzenia pozytywnego doświadczenia dla różnych klientów. Zbadano konfiguratory samochodowe dwóch światowych producentów samochodów, takich jak Skoda Auto i Opel. Na podstawie badań przeprowadzonych na terytorium Republiki Czeskiej stwierdzono, że z punktu widzenia klienta konfigurator Skoda Auto jest bardziej kompleksowy w porównaniu z konkurentem, czyli Oplem. (abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2020-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Emil Velinov
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.