City Branding as a Tool of Public Administration
Abstrakt
W artykule omówiono kształtowanie marki miasta jako narzędzia administracji publicznej służącego podnoszeniu konkurencyjności. Scharakteryzowano definicję "brandingu miasta" i cechy marketingowe brandingu terytorialnego; opracowane narzędzia naukowe do diagnostyki i rozwoju marki terytorialnej; rozwijane są kierunki promocji marki miasta jako czynnika wzrostu jego konkurencyjności. Celem jest teoretyczne i praktyczne uzasadnienie kształtowania marki miasta jako sposobu na zwiększenie jego konkurencyjności. Podstawę metodologiczną opracowania stanowi zespół teoretycznych i empirycznych metod poznania naukowego: uogólnienie teoretyczne - w celu wyjaśnienia podstaw teoretycznych i metodologicznych koncepcji brandingu miasta; analiza i synteza - w określaniu kierunków strategicznych i docelowych odbiorców marki miasta, kształtowanie kierunków promocji marki miasta; obraz graficzny z wizualnym przedstawieniem wyników badania.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2021-01-30
Numer
Dział
Articles
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Maryna Bilyk
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.