City Branding as a Tool of Public Administration

Autor

  • Maryna Bilyk ✉️ Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University, Ukraine
    author@example.org
  • Oleh Kratt Kyiv National I. K. Karpenko-Kary Theatre, Cinema and Television University, Ukraine
  • Kateryna Pryakhina Kremenchuk Mykhailo Ostrogradskyi National University, Ukraine
  • Iryna Trunina Kremenchuk Mykhailo Ostrogradskyi National University, Ukraine

Abstrakt

W artykule omówiono kształtowanie marki miasta jako narzędzia administracji publicznej służącego podnoszeniu konkurencyjności. Scharakteryzowano definicję "brandingu miasta" i cechy marketingowe brandingu terytorialnego; opracowane narzędzia naukowe do diagnostyki i rozwoju marki terytorialnej; rozwijane są kierunki promocji marki miasta jako czynnika wzrostu jego konkurencyjności. Celem jest teoretyczne i praktyczne uzasadnienie kształtowania marki miasta jako sposobu na zwiększenie jego konkurencyjności. Podstawę metodologiczną opracowania stanowi zespół teoretycznych i empirycznych metod poznania naukowego: uogólnienie teoretyczne - w celu wyjaśnienia podstaw teoretycznych i metodologicznych koncepcji brandingu miasta; analiza i synteza - w określaniu kierunków strategicznych i docelowych odbiorców marki miasta, kształtowanie kierunków promocji marki miasta; obraz graficzny z wizualnym przedstawieniem wyników badania.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2021-01-30

Numer

Dział

Articles