Wykorzystanie mediów społecznościowych przez obiekty turystyczne w Karpaczu
Abstrakt
Celem opracowania jest określenie znaczenia mediów społecznościowych w aktywności marketingowej obiektów turystycznych w Karpaczu. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych przez przedsiębiorstwa działające w branży turystycznej daje możliwość uzyskania znaczącej przewagi konkurencyjnej. Informacje zawarte w artykule to dane wtórne pozyskane z najpoważniejszych serwisów społecznościowych, danych Polskich Badań Internetu oraz raportów IAB Polska. Obiekty hotelowe, walcząc o wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji, korzystają z kanałów interaktywnych, w tym przede wszystkim z portali społecznościowych. Przeprowadzone badania wskazują na duże znaczenie w aktywności marketingowej serwisów Facebook oraz Instagram, rzadziej You- Tube oraz Twitter. Jedynie największe obiekty realizują zintegrowaną strategię, wykorzystując kilka portali społecznościowych.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2022-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Piotr Zawadzki
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.