Budowanie przewagi konkurencyjnej na podstawie wartości i doświadczeń dla konsumentów z pokolenia Z na przykładzie rynku mody
Abstrakt
Celem opracowania jest prezentacja znaczenia wykorzystania wymiarów i modułów marketingu doświadczeń oraz oferowania atrakcyjnych wartości dla klienta w procesie budowania przywiązania konsumentów z pokolenia Z do współczesnych organizacji. Dodatkowym celem jest próba odnalezienia przykładów aplikacji tych rozwiązań i koncepcji w działalności sklepów tradycyjnych i internetowych oferujących odzież, których grupą docelową są właśnie wymagający konsumenci urodzeni w latach 1995-2009. W procesie przygotowania opracowania wykorzystano przede wszystkim analizę źródeł wtórnych, zarówno polsko-, jak i anglojęzycznych, a także wnioski z obserwacji własnych dotyczących działalności wskazanych oferentów odzieży na polskim rynku. Młodzi konsumenci z pokolenia Z stanowią ze swoimi oczekiwaniami i postawami wyzwanie dla podmiotów, które chcą ich pozyskać i utrzymać - wymagają aktywności firm w social mediach, jasnej komunikacji oferowanych korzyści, unikalnych doświadczeń, wdrażania nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji handlu, które uczynią zakupy odzieży przyjemnością.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2022-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Kamila Szymańska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.