Społeczna odpowiedzialność w strategii przedsiębiorstw sektora TSL notowanych na FWB i GPW

Autor

Abstrakt

Celem artykułu jest ocena wdrożenia koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w strategii w wybranych przedsiębiorstwach sektora TSL oraz wskazanie na jedno z kluczowych wyzwań, jakim jest efektywna prezentacja polityki CSR. Badaniem objęto 7 spółek notowanych na FWB oraz 5 spółek notowanych na GPW. W badaniu zastosowano metodę dedukcyjną, wspomaganą studiami literatury, oraz metodę porównawczą. Przedstawiono obszary działań społecznie odpowiedzialnych podejmowanych przez wybrane spółki oraz oceniono zasięg ich komunikowania. Współcześnie branżę TSL cechuje duża dynamika, dlatego warto rozważyć zmianę obecnych praktyk w zakresie prezentacji działań CSR spółek notowanych na GPW. Przedstawiono propozycję zmiany dotychczasowych praktyk w tym zakresie.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2022-01-30

Numer

Dział

Artykuły