Społeczna odpowiedzialność w strategii przedsiębiorstw sektora TSL notowanych na FWB i GPW
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena wdrożenia koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w strategii w wybranych przedsiębiorstwach sektora TSL oraz wskazanie na jedno z kluczowych wyzwań, jakim jest efektywna prezentacja polityki CSR. Badaniem objęto 7 spółek notowanych na FWB oraz 5 spółek notowanych na GPW. W badaniu zastosowano metodę dedukcyjną, wspomaganą studiami literatury, oraz metodę porównawczą. Przedstawiono obszary działań społecznie odpowiedzialnych podejmowanych przez wybrane spółki oraz oceniono zasięg ich komunikowania. Współcześnie branżę TSL cechuje duża dynamika, dlatego warto rozważyć zmianę obecnych praktyk w zakresie prezentacji działań CSR spółek notowanych na GPW. Przedstawiono propozycję zmiany dotychczasowych praktyk w tym zakresie.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2022-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Anna Dada
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.