Rynek motoryzacyjny w Polsce w latach 2015-2020
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena kondycji sektora motoryzacyjnego w Polsce. Podstawowym problemem badawczym było wskazanie barier rozwoju rynku motoryzacyjnego. Analizie zostały poddane lata 2015-2020. Dane zbierane są co rok. W toku badań ustalono, że rynek motoryzacyjny jest obszarem nieustannie rozwijającym się. Wśród barier rozwoju należy wymienić kryzys na rynku półprzewodników, odejście od silników spalinowych oraz sytuacje losowe, takie jak wojna czy pandemia. W latach 2015-2020 liderem sprzedaży samochodów osobowych była marka Skoda. Z kolei największą sprzedaż samochodów ciężarowych odnotował Fiat.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2022-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Aleksandra Drozd
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.