Consumer Behaviour Trends Caused and Accelerated by COVID-19 Triggering Shopping Centres' Marketing offer Adaptation - an Integrative Approach
Abstrakt
Celem artykułu jest przegląd dotychczasowych badań dotyczących trendów zachowań konsumentów wywołanych i przyspieszonych przez COVID-19 oraz adaptacji oferty marketingowej centrów handlowych w celu przedstawienia propozycji zintegrowanego modelu ich relacji. Podjęto rozważania teoretyczne, opierając się na przeglądzie literatury oraz wynikach wybranych raportów rynkowych. Na podstawie tych wyników wyróżniono sześć trendów zachowań konsumentów, a zmiany oferty centrów handlowych podzielono na pięć wymiarów usługi. To integracyjne podejście zostało wykorzystane do opracowania hipotetycznego modelu relacji. Zarówno badacze, jak i praktycy mogą skorzystać z wyników tych badań. Artykuł stanowi syntezę rezultatów wcześniejszych analiz. Zaproponowano w nim zintegrowany, ramowy model odzwierciedlający hipotetyczny związek między badanymi zjawiskami.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2022-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Maria Knecht-Tarczewska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.