Pomiar ryzyka niespójności cyfrowego wizerunku pracodawcy
Abstrakt
Opracowanie o charakterze metodycznym zorientowano na cel, jakim jest opis źródeł i negatywnych skutków niespójności cyfrowego wizerunku pracodawcy. Następnie przypisano je do poszczególnych rodzajów ryzyka personalnego oraz zaproponowano sposób oceny ich poziomu dla warunków deficytów i - dla porównania - nadwyżek kadrowych na rynku pracy. Uwzględniono przy tym macierz oceny ryzyka według D. Baccariniego oraz propozycje metodyczne J.E. Martina i P.-F. Heaulme'a. W ten sposób znaleziono odpowiedź na problem badawczy sformułowany w postaci pytania: jak mierzyć poziom ryzyka niespójności cyfrowego wizerunku pracodawcy, biorąc pod uwagę sytuację popytowo-podażową na rynku pracy?Pobrania
Opublikowane
2020-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Anna Lipka
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.