Service on Board an Aircraft as an Instrument of Shaping the Image of Air Carriers
Abstrakt
W wyniku działań na konkurencyjnym rynku przewozów lotniczych operatorzy dostarczają innowacyjne produkty mające doprowadzić do osiągnięcia założonych celów przedsiębiorstwa. Oprócz typowej oferty usługowej, ważną rolę w pozyskaniu nowych pasażerów odgrywa proces zarządzania kapitałem ludzkim. Jednym z elementów kształtowania wizerunku przewoźnika jest obsługa pokładowa. Pasażer po odbytej podróży ocenia wszelkie czynniki, jednocześnie stwierdzając, że obsługa pokładowa, mimo iż jest na wysokim poziomie jakościowym, nie jest czynnikiem jednoznacznie wpływającym na podejmowanie decyzji o zakupie usługi lotniczej. W wyniku autorskich badań prowadzonych w polskich portach lotniczych metodą wywiadu bezpośredniego stwierdzono, że obsługa pokładowa wpływa w sposób neutralny na podjęcie decyzji o wyborze przewoźnika lotniczego. W związku z tym nie ma potrzeby podejmowania badań oceniających, jakie czynniki i w jakim zakresie mają wpływ na podejmowanie decyzji o wyborze przewoźnika.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2020-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Dariusz Tłoczyński
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.