Condo Hotels as a Way to Invest in new Market Challenges
Abstrakt
Wzrost podaży condo hoteli następuje na polskim rynku hotelarskim od kilku lat. Dzięki przedsięwzięciom condo korzyści odnoszą nie tylko pojedynczy przedsiębiorcy, ale także zyskują obszary, na których zlokalizowane są inwestycje (następuje rozwój infrastruktury towarzyszącej, wzrost atrakcyjności danego regionu, miasto uzyskuje dodatkowe wpływy do budżetu). Celem artykułu jest analiza inwestycji w hotele condo w Polsce. Analizie poddano wybrane hotele, dla których porównano potencjalne zyski z poziomem stóp procentowych. Całość rozważań została osadzona w ramach teoretycznej ekonomii behawioralnej, która ma dominujący wpływ na decyzje zakupowe. Część praktyczną, ustalającą zyski z posiadania apartamentu condo, poprzedziły rozważania teoretyczne na temat inwestycji w nieruchomości. Artykuł jest wynikiem analizy dostępnych źródeł literaturowych, danych pierwotnych uzyskanych na podstawie informacji od operatorów obiektów condo oraz danych wtórnych dotyczących zagadnień inwestycyjnych.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2019-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Halina Stoch-Chyc
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.