Dysfunctions in B2B Relations with a Supplier in the Supply Chain

Autor

  • Jakub Mateusz Marcinkowski ✉️ Wrocław University of Economics, Poland
    author@example.org
  • Iwona Małgorzata Kutzner Wrocław University of Economics, Poland
  • Iwona Bożydaj-Jankowska Wrocław University of Economics

Abstrakt

Zasadniczym celem artykułu jest próba wskazania sposobu analizy dysfunkcji w relacjach B2B z dostawcą w łańcuchu dostaw. Przedmiotem analizy jest relacja między jednym z dostawców, wytwarzającym suplement diety, i odbiorcą w łańcuchu dostaw branży farmaceutycznej. Odbiorcą jest korporacja farmaceutyczna, w której za kontakt z dostawcami odpowiada dział ds. łańcucha dostaw. W artykule podjęto się próby odpowiedzi na pytanie czy, a jeśli tak to jakie dysfunkcje w relacjach B2B z dostawcą w łańcuchu dostaw mogą zostać scharakteryzowane. Wskazane przez autorów dysfunkcje transportowo-magazynowe, administracyjno-prawne oraz komunikacyjne stanowią o nowatorskim podejściu do prezentowanego zagadnienia. Umiejętność eliminacji lub co najmniej minimalizacji tych trzech dysfunkcji przyczynia się do wpływu na relacje wzajemne, cechujące się nierównomierną zależnością, tym bardziej gdy przejawiają się w charakterze długookresowym.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2019-01-30

Numer

Dział

Artykuły