Social Presence of an Affiliate Marketer in an Online Product Photo, Consumer's Clickthroughs and Sales

Autor

  • Martyna Michalik ✉️ Senior Account Executive, Ogilvy, Warsaw, Poland
    author@example.org
  • Ryszard Kłeczek Wrocław University of Economics, Poland

Abstrakt

Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie: jakie działania w zakresie komunikowania obecności społecznej online zwiększają liczbę kliknięć konsumentów i sprzedaż promowanych ofert online w kontekście marketingu afiliacyjnego. W badaniu przeanalizowano sześć przypadków dotyczących wizualnej komunikacji obecności społecznej, kliknięć klientów i sprzedaży. Zidentyfikowano powtarzalny związek między wizualną komunikacją obecności społecznej na fanpage'u Facebooka i blogu partnera afiliacyjnego, kliknięciami klientów i wartością sprzedaży. Jeśli komunikacja wizualna oferty zawiera: 1) produkt w użyciu, 2) zdjęcie wykonane przez partnera afiliacyjnego, to można oczekiwać pozytywnego wpływu na kliknięcia w link przekierowujący na stronę reklamodawcy i na sprzedaż. Nową wiedzą z przeprowadzonego badania jest zidentyfikowany wpływ obecności społecznej w komunikacji wizualnej na sprzedaż, podczas gdy autorzy wcześniejszych badań sprawdzali wpływ obecności społecznej tylko na zaufanie, zamiary lub upodobania, komentarze i konwersję online.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2019-01-30

Numer

Dział

Artykuły