Post-transactional Customer Service in a Company's Competitive Approach - Results of the Study

Autor

Abstrakt

Głównym celem artykułu była próba scharakteryzowania wpływu potransakcyjnej obsługi klienta na budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa. W artykule omówiono znaczenie potransakcyjnej obsługi klienta i wskazano jej kluczowy wpływ na budowanie długookresowych relacji poprzez maksymalizację wartości dla klienta. Przedstawiono cele oraz korzyści, jakie osiąga przedsiębiorstwo, stosując wybrane techniki zapewniające profesjonalną identyfikację potrzeb i preferencji klientów. Zaprezentowano również wywód i przedstawiono wyniki badania empirycznego dotyczące wpływu potransakcyjnej obsługi klienta na budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez tworzenie relacji z klientami. Wyniki badania pokazały, że realizacja działań potransakcyjnych na każdym szczeblu funkcjonowania organizacji przyczynia się do efektywnej obsługi klienta oraz niesie wymierne korzyści poprzez zwiększenie efektywności łańcucha dostaw, jak również wpływa na tworzenie wartości dodanej dla klienta.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2019-01-30

Numer

Dział

Artykuły