CSR and CSRR in Kazakhstan: State and Prospects
Abstrakt
Państwo, społeczność przedsiębiorców i obywatele są partnerami społecznymi w zapewnianiu lepszej jakości życia. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest mechanizmem ich wzajemnej interakcji. Niefinansowa sprawozdawczość stanowi konieczny kanał komunikacyjny społecznej odpowiedzialności biznesu, pokazując informacje na temat wartości rynkowej firmy oraz jej wpływu na społeczeństwo i środowisko. Wykorzystanie narzędzi społecznej odpowiedzialności biznesu zwiększa poziom zaufania do przedsiębiorstwa i zapewnia zrównoważony rozwój społeczeństwa. Wdrożenie strategii społecznej odpowiedzialności prowadzi do wzrostu reputacji przedsiębiorstwa, co w znacznym stopniu pozwala firmie wzmocnić pozycję na rynku. W ramach prowadzonych badań autorzy wykorzystali pierwotne i wtórne, jak również jakościowe i ilościowe metody gromadzenia danych. Przedsiębiorstwa kazachskie są w coraz większym stopniu świadome potrzeby wprowadzenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu w swojej pracy oraz są aktywnie zaangażowane w proces sprawozdawczości społecznej odpowiedzialności biznesu. Coraz więcej reprezentantów biznesu, państwa, społeczeństwa i konsumentów łączy się, aby dyskutować na temat projektów społecznych.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2019-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Hans-Christian Brauweiler
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.