Mierniki pomiaru dokonań w jednostkach wewnętrznych centrów finansowo-księgowych typu BPO
Abstrakt
Celem artykułu jest zidentyfikowanie powiązania sposobu pomiaru dokonań międzynarodowych centrów outsourcingu usług finansowo-księgowych (BPO - Business Process Outsourcing) ze specyfiką tego typu podmiotów. W części pierwszej opracowania na podstawie przeglądu literatury przedmiotu scharakteryzowano wskaźniki systemu pomiaru dokonań, zasady ich aplikacji oraz wskazano specyfikę działalności centrów finansowo-księgowych typu BPO. W części drugiej przedstawione wyniki badań empirycznych pozwoliły na identyfikację obszaru i zakresu wykorzystania mierników pomiaru dokonań w jednostkach wewnętrznych dwóch analizowanych międzynarodowych centrów usług finansowo-księgowych prowadzących działalność w Polsce.(abstrakt oryginalny)Pobrania
Opublikowane
2019-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Monika Łada
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.