Mierniki pomiaru dokonań w jednostkach wewnętrznych centrów finansowo-księgowych typu BPO

Autor

  • Monika Łada ✉️ AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
    author@example.org
  • Piotr Ziarkowski AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Abstrakt

Celem artykułu jest zidentyfikowanie powiązania sposobu pomiaru dokonań międzynarodowych centrów outsourcingu usług finansowo-księgowych (BPO - Business Process Outsourcing) ze specyfiką tego typu podmiotów. W części pierwszej opracowania na podstawie przeglądu literatury przedmiotu scharakteryzowano wskaźniki systemu pomiaru dokonań, zasady ich aplikacji oraz wskazano specyfikę działalności centrów finansowo-księgowych typu BPO. W części drugiej przedstawione wyniki badań empirycznych pozwoliły na identyfikację obszaru i zakresu wykorzystania mierników pomiaru dokonań w jednostkach wewnętrznych dwóch analizowanych międzynarodowych centrów usług finansowo-księgowych prowadzących działalność w Polsce.(abstrakt oryginalny)

Pobrania

Opublikowane

2019-01-30

Numer

Dział

Artykuły