Prediction of Consumers' Satisfaction in the Area of Spa Services with the Application of the Method of Multiple Regression
Abstrakt
Celem zaprezentowanych w artykule badań była próba zmierzenia wpływu zadowolenia z zaangażowania poszczególnych grup personelu w wykonywanie swoich obowiązków na potencjalną satysfakcję kuracjuszy. W opracowaniu wykorzystano wyniki eksploracyjnych badań zebranych za pomocą ankiety (rozdawanej) z respondentami dobranymi metodą doboru celowego. Podstawową metodą wykorzystaną do konstrukcji modeli wyjaśniających zależności pomiędzy zmiennymi była analiza regresji wielorakiej. Artykuł ma charakter badawczo-aplikacyjny. Jest on w pewnym sensie nowatorski, głównie ze względu na zastosowaną metodę analizy danych, gdyż nie są znane autorce inne prace, w których wykorzystano metodę regresji wielorakiej do oceny satysfakcji z usług uzdrowiskowych na podstawie oceny zaangażowania personelu w wykonywanie swoich obowiązków.Pobrania
Opublikowane
2019-01-30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Jolanta Mirek
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.